A felhasználók véleményét kéri a NAV

Kérdőíves felméréssel kutatja a felhasználók véleményét a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV). A cél az ügyintézői felületek korábbi fejlesztéseinek vizsgálata, a felhasználói tapasztalatok megismerése, hasznosítása.

A kutatásban a fő adóhatósági tájékoztató és ügyintéző felületek, a NAV-honlap, a NAV Ügyfélportál és a NAV Infóvonal (ÜCC) felhasználóinak véleményét kérik.

A néhány perc alatt kitölthető, anonim kérdőív kitöltői a NAV honlapjáról, a NAV Ügyfélportálról (ÜPO) és a NAV telefonos Ügyfél-tájékoztató és Ügyintéző Rendszeréről (ÜCC), e felületek működéséről, használhatóságáról mondhatják el véleményüket. A felmérés elsődleges célja az ügyféltapasztalatok összegyűjtése, a fejlesztések hasznosulásának vizsgálata.

A kérdőívet az említett felületeket rendszeresen használó  ügyfeleknek juttatja el a NAV. A részvétel a kutatásban önkéntes, az adatok feldolgozása anonim.

A felmérés az alábbi linken érhető el:

https://szv.frequest.com/squest.php?did=Y09BRWAf0X1a5YiWWqM

Nemzeti Adó- és Vámhivatal

Borítókép: Getty Images

kérdőív, nav, vélemény

admin

Oszd meg másokkal is!
Alföldhír.hu